woensdag 31 juli 2013

Sym Allo

Nadat mijn broer een Sym Allo had aangeschaft gaf hij er ook een aan zijn zoon. Volgens hem was het rijden op deze scooter namelijk een super coole ervaring die hij wilde delen met zijn zoon. Ook zijn zoon was erg enthousiast! Ze toerden vaak samen rond Zwolle. Uiteindelijk boden ze flink tegen elkaar op; er kwamen steeds meer accessoires bij. Maar ook de snelheid ging omhoog. Begonnen met "iets harder" ging de snelheid van 30 naar 40 km per uur, en daarna naar 50 km per uur. Het lijkt er op dat het bij 50 blijft.

Sym Allo accessoires

Inmiddels weet ik dat de Sym Allo een heerlijke scooter is. Ze hebben me namelijk enthousiast gemaakt om ook een Allo te kopen. Ik heb er inmiddels - juni 2015 - dik 5000 km op zitten. Zeker 800 km hiervan heb ik verreden tijdens toertochtjes met mijn broer en zijn zoon. De Sym Allo is een heerlijke stoere scooter. Hij zit heerlijk, ook met 2 man. Daarvoor heb ik wel een bagagedrager (achterdrager) met zo'n beugel (klapdrager) met kussentje achterop laten monteren. Ook een must is een hoog windscherm tegen wind, insecten en regen. Als ik weer wat gespaard heb schaf ik me zeker ook zo'n valbeugelset aan.

Foto's van mijn Sym Allo

Mijn Sym Allo in de garage








Geen opmerkingen:

Een reactie posten